×
×

درباره ما

مهندسین  مشاور  آتک  در  سال ۱۳۶۰ در  تهران  تأسیس  و به ثبت رسیده است ابتدائاً درحوزه معماری و شهر سازی فعالیت خود را آغاز نمود و به مرور زمان و در طول مدت فعالیت حرفه‌ای و انجام بیش از ۱۶۰۰ پروژه در قالب بیش از ۶۰۰ قرارداد خدمات مهندسی، سازمان خود را تبدیل به یک مجموعه خدماتی معماری مهندسی نمود که در کلیه زمینه های مطالعاتی و طراحی بصورت خود کفا عمل می نماید.

رضایت کارفرمایان و استفاده از مدیریت کیفیت وکنترل زمان اساسی ترین دیدگاه مدیران کنونی شرکت است.  کسب ISO 9001-2008 و اشاعه فرهنگ ایزو در بین کارکنان، پایه گذار کسب مراتب مشخص در مدیریت کیفیت بوده است.

آتک با داشتن ۴۸ نفر سهامدار و همکاری بیش از ۲۰۰ نفر پرسنل فنی و خدماتی تمام وقت، قابلیت و سابقه انجام بیش از ۵۰ پروژه  طراحی و نظارت را بطور همزمان دارد.

 

دفتر مرکزی آتک در ساختمانی با بیش از ۲۰۰۰ متر مربع فضای دفتری و دارای ۱۰۰ نفر پرسنل است. بخشهای مختلف فعال شرکت که زیر پوشش مدیریت دفتر مرکزی فعالیت می نمایند عبارتند از:

 آتک مرکزی - آتک تأسیسات (برق و مکانیک) - آتک سبز - آتک تجهیزات - آتک سازه - آتک انرژی های نو - آتک اصفهان - آتک گیلان - آتک کیش - آتک خراسان - آتک بوشهر - آتک شهرسازی - آتک معماری داخلی

 

تعداد سهامداران

تعداد کارکنان

تعداد پروژه های انجام شده